coolast i stan (postat av: Lisen såklart)

igår var jag coolast i stan! det var åtminstone min åsikt. Sen vet jag att Ella inte tycker att jag är så tuff, men det är ju för att hon vet att jag egentligen är en mjukis som bakar scones på mornarna.

IlseMarie hälsar på och vi har lagat jättemycket mat, varit hos min plastsyster som fyllde år och haft kottekrig med några kids som attackerade oss på vägen hem. Filosoferat om luftbubblor mellan verkligheten och fittan, diskuterat otrohet.

Darja är den grymmaste bruden jag vet. Egenkär, rak och ärlig! (det är bra att vara egenkär! egoism är något annat..)

Jag längtar efter Bryssels klubbar, är otroligt danssugen och har smådansat hela dan, överallt. Funderar på att åka hem redan på fredag bara för att kunna dra med My och Christian till Recyclart på lördag. Det vore nåt det!

Nu står IlseMarie och tittar pilskt på mig så jag ska sluta skriva

Kommentarer
Postat av: emmi

självfallet är du det!!! om inte ja e där såklart ;)

2006-08-20 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback