det blev lite varmare, jag blev frisk och glad! (Lisen)

Igår i parken hände någonting väldigt oväntat. Jag träffade Frida! Hon såg mig gå ut och ropade, jag vände mig om och där står HON! av alla människor... Jag blev jättejätteglad och vi kramades och pratade och bestämde att vi skulle ses senare. Så vi spelade lite basket på kvällen, gick in till stan. Kollade på solnedgången vid Place Justice och bestämde att vi vid tillfälle ska hoppa över till taken bredvid hissen. Jag som trodde att hon hade dragit till London eller Paris.. men så är hon kvar här! Och bor i Bascule! It's amazing!

Frida fick mig att inse vilken bra deal jag gjort som jobbar 20h/vecka och får en lägenhet, mat, 400 euro i lön och studiebidrag. Så nu ska jag rycka upp mig, jag har massa grejer att fixa! Det första är att fixa en sovsäck till helgen eftersom jag och My ska sova i tält. Weeey! Har inte sovit i tält sen vi campade med global klass.

Ella vet du, jag har tagit din t-shirt och satt den på min ikea kudde som är formad som en överkropp. du vet, den med kvinnotecknet. så jag kan ligga med dig varje natt!
Åh vad glad jag är att du och Fanny kommer hit! om 5½ vecka!

det är lite jobbigt att bara kunna skicka kärlek över internet. inte prata i telefon, inte se dig, inte röra vid dig... och lappen du skrev. "prata med din fru", det funkar ju inte eftersom jag inte har varken dator eller internet eller skype eller någonting än!

men jag mår bra nu. jag har varit på PQ och köpt surdegsbröd. Pain du siègle. och nu ska jag gå och köpa mat för andras pengar, hihi!! :D
(gå på GB och tänka på alla gånger jag handlat med dig där Ella när du varit förbannad på Sara...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback