Jättefin(verkligen,jättefiin!) helg med planer

Fredagkväll och kalas med Packet.Härligt mys,undvek utgången,men diskuterade vilt om e-kupor och ölsorter som vanligt.Var hemma oförskämt tidigt och möttes av min BROR!Jävlars!
Han är en sån där person man borde umgås mer med...inte bara för att han är min bror, för han är ganska fascinerande ändå.Trots alla översittarfasoner på Handels :)

Skulle ha träffat MVH-grabben i fredags,jag ändrade till lördagförmiddag,då hörde han av sig,och då ändrade jag til eftermiddagen och sen till kvällen.Fick ett sms om att jag inte skulle känna mig tvungen.Men jag har varit i en så skön zon hela helgen!Jag har bara flyttat fram allt så mycket jag har kunnat,bara packat,promenerat,planerat,lyssnat på Poeta och pratat med pappa.Han planerar sin kajakresa runt Sverige och jag planerar Örebro och min Rumänienresa.

Igår kväll kom jag ut ur huset,drack thé på Cornetto(Västerås eget Illycafé,verkligen inte på Kontorets nivå men man kände vibbarna och jag saknade Sälen) med Fanny,Anna,Lisen och IlseMarie.Jättemysigt och fint!Verkligen jättefint!Jag håller på att få med Fanny till Rumänien i juni.Åh jag hoppas att hon kommer in på Konstfack!Det vore grymt.
Jag fick en hemnyckel till IlseMaries mamma igår!Det ska bli kul att få ta över Ilses bunker och mamma ett tag....faktiskt en hel månad.Sen får jag min lilla möblerade etta på Grankottevägen.

Åh fan nu skulle Issebisse vart här och pillat bort ett jättelångt hårstrå från min kropp!...haha,fast jag fixade biffen själv!J'ai fait le biffteak!("...och blodet det rann,och blodet det rann...")

Vi måste ta tag i vår bäver nu!

Kos Ella





Kommentarer
Postat av: emmi

keep it up sweetie!!

2006-08-20 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback