Klittat och Klart

Hej mina kära systrar!

Då var det klittat och klart för i år, som vi brukar säga. Årets Medeltidsvecka är slut  och det är vi med.Kanske mer slut än någonsin.
Aldrig har vi varit så förtappade,slitna och sura i magen som i år.Men fan vad kul vi har haft brudarna!

Det är alltid lika härligt att hänga med Familjen Grimm (som var oväntat få i år) och det var en minst lika härlig upplevelse att lära känna vår nya husgud Roland!Vilken karl!Vilken beskyddare!Vilken dansare!"Shake that ass Roland!"...och jäklar vad han shakade loss till Poeta Magica med oss!

Ett par tidiga mornar,ett par tidiga nätter och mycket gröt.

Anyway,tror att jag har lägenhet på g i Örebro.Är nr 1 i kön!Håll tummarna för mig!

Nu måste jag äta middag innan jag dör.

Min dagsform: Relativt utvilad efter 11 timmars sömn, för mycket kaffe och för lite mat för mitt eget bästa, stissig men dock jäkligt snygg i sin gråa klänning(förutom när jag blev dränkt av ett ösregn på cykeln).
Hårets dagsform är inte jättebra.Jag tror att mitt hår tyckte om allt kalk i vattnet på ön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback