Lisen har tråkigt, Lisen vill göra nåt vettigt med sitt liv, det här känns inte vettigt... än.

om vi ska ha ljudeffekter till vår gotlandsgrej vet jag hur det låter.... "klitt klitt" som kalle säger när han försöker säga klick klick.

igår väntade jag på bussen i bascule i 40 min. jag skulle till place lux. men jag blev sur och trött och gick hem.

ikväll kommer christian på middag. jag har fått en stekpanna, riktiga glas och tallrikar nu! och ett duschdraperi!
ska träffa isabelle imorgon el på fredag. jag borde träffa sälen först annars kommer jag bli tvungen att säga att jag träffat hans kusin... och han gillar ju inte henne.
nästa helg ska jag till Hasselt och nina. riotgrrrlkollektivet ska göra klart fanzinet som påbörjades i februari... ska bli kul att träffa sara och kim. och nina! men först är det möte inför demon, undrar om det är hos garcia loca? det är det säkert...

tom. tänker ingenting. vill ingenting. vill att min värd ska sätta på värmen för det är kallt hemma. men det lär han ju inte göra förrän i oktober/november.


Kommentarer
Postat av: Ella

Hej baby!
vet inte riktigt vad jag ska säga.Jag förstår att det är jobbigt som fan att va tillbaka i "same old" med kidsen,är inte ett dugg avis på den biten.
Var inte orolig min vän,skiter det sig så vet du att du har en färgglad barack och en fruga som väntar på dig i Örebro.Egoistisk kanske.Men visst är det väl underbart att va i Bryssel igen?!

Jag älskar dig min goaste,bästa,smartaste FisPoLisen i heeela världen!

2006-08-30 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback