Lisen

Jag har försökt skriva brev till Nina, MEN DET GÅR INTE och jag blir så FRUSTRERAD! jag hittar ingen inspiration och det är ju inte så kul att få ett brev med en stapel om idéer till Ladyfest.
och jag blir skitarg! jag vet inte riktigt varför men jag är asförbannad! på Nina, på att hon inte kan kommunicera (Ilse, du är världsbäst på kommunikation om man jämför med den här bruden...) och så tänker jag på pridekvällen i bxl och ilskan bara bubblar över, snart kommer jag att skrika

hm, konstigt hur labil jag blev helt plötsligt. jag som tyckte att allt var så stabilt.


nu saknar jag detta i Bryssel;
Christian! Recyclart (recycle-art), Genres d'à côté (de har open air nu! med musik, filmer osv), Kontoret och Sälen, gratis söndagsbio på Café Central, människorna, franskan.


underliga saker;
att bli dammsugen
att vakna med en krogstämpel på handen (helt i sin ordning), en på innanlåret (hm) och en på vristen (?)


nu känns det stabilt igen. sen jag tog på mig långkalsongerna och kepsen. och så har jag gjort mina knipövningar också.
nu ska jag kolla flyg. och tänka ut nån bra lösning till när Bella flyttar in hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback