Listade saker från en bra dag

Idag har varit en bättre dag för att jag;
1. har fixat inloggningen på skolan
2.lärt känna lite nytt folk
3.101125-14knarkat alvedon och naturläkemedel
4.köpt nässpray(jag kan andas igen)
5.läst klart de tvåhundra sidorna
6.låtsats att jag läst lagbokens alla paragrafer om avtalsrätt(lalalala...)
7.har bekantat mig med univesitetets feministgrupp!De blev glada och jag blev ännu gladare!Tänkte försöka starta upp radical cheerleaders!
8.pratar med Rasmus på msn,det var längesen sist
9.pratat med Björne(som är nyopererad!)
10.skaffat mig en studiegrupp och fått en seminariegrupp
11.ska gå på vikingamarknad i helgen
12.läst om IlseMarie i Centerpartiets tidning från Kumla
13.sett på TV(gud så skönt)
14.älskar att vara själv
15.fått sms av Lisen

...små enkla ting...förnöjer och förhöjer...

dessutom unnade jag mig en ny kjol från Indiska för 50 kr(istället för jeu-de-balles budgetshopping)





Kommentarer
Postat av: din fru

hej baby, det ordnar sig ändå, eller hur?
ikväll ska Christian äta middag hos mig och min mamma har bokat in sig 29/9-2/10. sen kommer du va?
jag har inte varit på kontoret än, kommer nog inte dit förrän på fredag. och jag har inte hunnit kolla posten heller, jag har jobbat jättemkt, jävla svin. jag behöver ju fixa massa grejer. jobbet känns ovärt, jag vill inte. får försöka koncentrera mig på franskan, haha! vet inte ens om jag ska gå på epfc eller om jag ska ta invandrarkvinnorna eller kommunen... men det löser sig, annars kommer jag och gömmer mig hos dig!

2006-08-30 @ 09:34:14
Postat av: Lisen

åååh, jävla msn2go funkar inte.... Ella, 6 veckor känns som alldeles för lång tid. jag vet inte om jag klarar det. jag vet inte... jag vet ingenting... jag vill ut. jag vill gå in till stan genom Malibran och Flagey och förbi Lux och Parc och jag vill gå till kontoret och prata med Olivier och Wim och Bernadette men jag jobbar. fan.
älskling, jag är lite labil.. jag behöver prata med dig... imorgon kan jag försöka med msn igen... kalle sover mellan 12-13. funkar det?

2006-08-30 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback