Mon Dieu!!!

Herregud!Jag tror att jag blir galen!Blanketten från CSN förpestar min dag!
Den bara förstör..eller snarare,jag bara förstör...och så blir det bara fel...tänk om jag hade haft lite tippex.
Vill att Lisen ska komma och kidnappa mig på sin cykel och dricka thé med mig i skymningen och säga att allt kommer bli bra.Kan du inte göra det baby?

På tal om CSN,varför ska det ta en vecka att få en blankett hemskickad när det skulle vara så mycket smidigare för alla om man bara kunde få skriva ut den från deras hemsida!!?!

Men ja`ä ente bitter!

Igår kväll förundrades jag över varför man skulle vilja vara som Fabio.
Då snackar jag alltså inte om Fabio i Bryssel,för ingen skulle vilja vara som honom,j'espère!!
Men jag menar han den där stora biffen på TV med långt fönat hår och ful italiensk accent.VARFÖR?

Serien här nedanför är verkligen som ett vardagligt samtal mellan mig och systra IlseMarie.Jag kommer aldrig kunna knipa som henne.

101125-5

...och jag provar och provar...men det är roligare att gå runt och känna sig lite småpsykotisk.

Jag saknar mitt och Lisens liv i Bruxelles.Vi hade det så fint.Loppmarknader,promenader,parken,KONTORET,kosandet,Radical Cheerleading och framtidsångesten.

Längtar till hösten när jag och Mikaela ska isolera oss en helg i en fiskestuga på Gotland.Fytt vad skönt och tyst!

Nästa veckan bär det av till IlseMaries mamma utanför Kumla.

Det är bra att ha systrar.

Idag har jag börjat packa inför flytten.

Kärlek,Ella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback