Redo för Kumlabunkern

Sista dagen i Västerås!Imorgon flyttar jag till bunkern utanför Kumla.Det kommer bli kallt och mysigt!

Lägenheten är min!Efter mycket krångel(de hittade mig inte i databasen på universitet:PANIK!!) så ordnade det sig och jag kan flytta in den 15e september.
Tänkte be herr Huss om lite inflyttningshjälp.Då blir han nog glad :)


Finfina planlösningen
101125-8
Jag och Lisen hade en kos-dag igår.Vi låg/satt på varandra och myste...vi bestämde oss för en helbio(som en helClem)!Vi gick på Pirates of the...(fan kan inte stava till skiten) och delade på den maffigaste popcorn-menyn och höll om varandra i biomörkret!Det är så det alltid borde vara,förutom alla slemmiga sjöodjur på filmduken.Alla älskar väl Captain Jack Sparrow(och vi satt ju och tänkte på Pirat från Grimmfamiljen) men 1 ½ h av 2½ timmes film med bara fiskslemm är väl lite sisådär kul...

Har funderat på alla dessa pirater som har börjat invadera Visby v.32...de är ju fin utfyllnad..många fina hattar och många dåliga imitationer av Jack Sparrow...och extremt mycket fylla.Undrar om de känner att de passar in?Man borde utlysa en separat Piratvecka som skulle kunna vara samtidigt som Medeltidsveckan men bara så att de skaffar sig några aktiviteter eller nåt....ligga full och uppklädd i Nordegravar har vi väl alla provat på,men det blir rätt tröttsamt!Ge piraterna ett eget fyllehak och ett skepp!
Eller så skulle de kunna få ta över den där hemska trubadurbåten i hamnen.



Är inne i en period av saknad efter kidsen.Jag saknar att prata med dem,krama dem och bära på dem.Spela fotboll i parken,brottas,promenaderna med Mini,all kaos och  Emils finurliga små leenden.
Fan,kan ni inte ordna så att jag kan bli moster snart?!
Tänk att jag skulle börja tycka om barn!Bryssel var nyttigt för mig.

Kärlek till er systrar
Älla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback