Självömkan

Feber igen,70 sidor skadeståndsrätt kvar,fel inloggningsuppgifter på universitetet,lisen har åkt...folk försöker prata med mig på msn...bertrand försökte kommunicera med mig men jag blev bara irriterad.Fåordig och saknande skithög.Visserlingen var det jag som bad om hans msn och började prata med honom..men va fan!!Äsch,idag är allt fel.
Det började med en lovande morgon med kaffe och avtalsrätt,sen blev näsan täppt så jag fick sluta andas ett tag och gå och lägga mig.
Skadeståndsrätt är ett helvete mina vänner!

Jag träffade iaf MVH-grabben igår,till slut,efter mycket om och men,och vad slog mig?Jo fan vad vi har det trevligt tillsammans!Verkligen jättetrevligt!:)Alltid mycket att prata om och timmarna flyger förbi.Så det var ju bra...

Ilsemarie kom hem igår,så jag fick massera hennes rumpa.Björne har ju lärt mig knepen...och att "smärta är bara en högre form av njutning"....buhuuu...det är ingen som trycker på mina skinkor längre!!

Borde verkligen börja med immatteriel rätt nu..och borde gå på nollning ikväll...men fan det är så typiskt att man ska bli sjuk nu.

Dagen är hopplös.Är mer kaffe svaret?

Pratade med Mix igår,verkar skönt att inte ha internet.Då slipper man det där med att fläka ut sin självömkan på såna här platser.Nu känner jag ett visst tvång och njutning av att försöka förpesta er tillvaro för att jag själv är så lååååg!

Systrar!Emmi!Nån annan som läser den här bloggen!Upplys mig!Gör mig glad!Berätta för mig om kaffe är svaret!

/Förtappad Ella

Kommentarer
Postat av: emmi

sjuk och i självömkan även jag kaffe är en del av svaret, självömkan och sovande en annan =(

2006-08-28 @ 16:50:30
Postat av: Anonym

skulle också vilja fläka ut min självömkan, men försöker behärska mig. Kaffe är nog inte svaret om du inte vill fortsätta vältra dig i självömkan då mer kaffe kommer ge dig en surare mage. Kärlek kära du, kärlek.

2006-08-28 @ 18:07:38
Postat av: Ella

Det blev en latte med herr Huss,så man kan väl säga att det blev en kompromiss.dessutom kan jag andas igen!Var och köpte nässpray...men nu rinner det bara!God damn!

2006-08-28 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback