Trä och teknik

Klassresa till göteborg, himla härligt. Klassen (som är väldigt liten) klagade över extra kisspauser på vägen ner orsakade av undertecknad, men jag vet att dom kommer sakna mig när dom får åka hem utan en Vilsen Ilse. Så sitter jag här och njuter av ensamheten och nakenheten i pojkspolingens lägenhet (han jobbar till midnatt =(...) och glädjs åt att Ella har funnit sig tillrätta i mitt liv.

Och mässan då? Jodå, det är mycket maskiner och mycket karlar. Idag skulle vi vara ambitiösa, men det började med en mysig men ineffektiv morgon som fortsatte med en seeeg förmiddag som mynnade ut i en trivsam eftermiddag vid långshyttans monter (oj, så mycket öl dom bjöd på).

Har just lyckats ta mig ut hit till lägenheten och det helt utan bekymmer, lyckades dessutom träffa trettioettan, så jag slapp gå så långt från bussen *duktig*
Så ska jag hoppa in i duschen och sedan plocka fram penna och papper, slå på tv:n och försöka hålla mig vaken tills grabben återkommer. Kan bli riktigt svårt.

Mamma Vera är bra härlig!

Väntar, längtar och vill.

Kärlek vänner! // IlseMarie

Kommentarer
Postat av: R

väntar på nummer

2006-08-25 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback