det var som fan

jag är så jävla irriterad! har varit irriterad sen igår kväll när Lidia helt plötsligt stod i dörröppningen och pratade med mig utan att jag märkt varken att det knackat eller att Bella öppnat.
Jag var tvungen att dra upp mössan från ansiktet och svara och hon verkade som vanligt lite rädd för både min stökiga studio och Bella och Christian men pratade på trots sitt uppenbara obehag som var det enda jag kunde tänka på eftersom jag under inga omständigheter kan prata franska nyvaken. Hon babblade lite och sa godnatt. Sen dess har jag alltså varit irriterad. Just nu sitter jag och skakar med båda benen under skrivbordet. inte för, vad heter det... smygonani? utan bara ren rastlöshet och irritation. kanske beror det också på för lite blod i koffeinomloppet.

inatt är det minsann bara en squattare som får sova hos mig. jahadu det vill jag lova, den andra kan ju gå och... göra nåt annat.

nu ska jag kanske diska lite. det är 14 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback