Full som en kastrull

Allt började i fredags kl 06:20...eller kanske 23:30 dagen innan.
Hur som helst var jag ganska sliten när jag kom fram till Gbg,så efter en hel dag på stan så blev jag dragen efter ett halvt glas tjoff n'ice hemma hos oskar!Så när vi hade fått i oss en flaska vin och bekänt allt vi kunde komma på om våra hemliga liv i bryssel så begav vi oss till Liseberg!

Där tvingade Ilse ut mig på isen,full som en kastrull!Men det gick oväntat bra!Vi åkte inte in i några kids eller ramlade så det måste göras om.
Men efter kl 23 var vi alla helt slut och ella hade gått över sin gräns när det gäller alkoholkonsumtion,så kll 00:15 sov hon sött på oskars golv.

lördagkvällen började med fryspizza och annica på besök.Ett par flaskor vin,lite öl och två nissar i Pumpan.
När vi lyckats komma ner på stan och in på Pitchers och beställt våra Chimay blir grabbarna utslängda,och vi också...skäl:langning.
Hahaha..vilket jävla skämt!
Men Annica snackade sig ur det så vi två fick stanna.
Lite senare blir jag kränkt av ett par män,jag önskar att jag hade slagit ner dem.MEN jag sa ifrån,för första gången i Sverige!Fy fan vad bra det kändes,men vilka jävla svin som sen förnekar det!Arslen!

Efterfest hemma hos Anders,sen somnade jag väl inte förrän 6...

Men myssöndagen med Annica var hur skön som helst!Julmarknad,shopping,fika,film,hemkörd Maxmat,Anna Ternheim och sova!aaah

But why?
//allebalalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback