Smått hysteriskt,väldigt bekant

De där smått hysteriska känslorna som har kommit tillbaka de senaste veckorna är omedvetet efterlängtade.
Det känns lite som om Ella is back in business fast jag borde vara helt ur spår.Men det är väl det som är grejen,att man balanserar på gränsen mellan lycklig hysteri och "risken" att bli helt förtappad.
Skön känsla.

Om en vecka är jag i Kolbäck,åååh jag längtar efter baby!Men tills dess ska jag bli ett med lagboken.Alla har åkt/åker snart hem till sina städer så det blir jag kvar...som tur är så har jag ju hittat Fia mfl,och dessutom är ju Ilse och kidsen här.
Men jag ser ändå fram emot en lugn,ensam vecka med storstädning av Pumpan,umgänge med lagboken,promenader i skogen och inte alltför mycket öl.

Senast så skulle jag ju dricka bubbelvin.Nu så här efteråt har vi konstaterat att det är livsfarligt.Ungefär som min rosévinsupplevelse i Bxl, för er som känner till den.
Men kul var det tills jag vaknade uttorkad med svintohår och världens största tova!(+illamående och huvudvärk)

Sällskap är ju dock aldrig fel.

på kvällen låg jag i fosterställning hemma hos angelica och erika som bakade supergod pizza!Efter att ha ätit av den började jag leva igen så då bakade vi pepparkakskukar och drack cola light!

Söndag,julkonsert på stora torget med (I love)Barry!En riktig karl,osäkert dock om han är längre än mig.knappt.
Men julstämningen infann sig och jag sjöng glatt med i alla låtar på vackert utstuderad närkingska.

Nu ska jag sova,det blev alltför sen natt inatt.
Prostituton,öl och droger all inclusive.

Bara Ella

Kommentarer
Postat av: kalla mig vad du vill, mitt riktiga namn får du aldrig veta

oh baby. bara 2 dagar kvar av de där 74... (?)

2006-12-19 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback