Tillägnat alla dem

Han som kränkte mig öppet i lördags,en halvmeter ifrån mig.
Han vars kön som säkert är som hans kyssar.
Han som utelämnade viktiga delar om sitt leverne.
Han som kommer och går,på sina villkor.
Han som var svagare än mig,som jag nästa dag drack espresso med.
Han som kränker mig på gatan i bxl.
Han som kränker mina väninnor.
Han som lägger en oönskad hand på min kropp.

jag är för snäll,för ung,för full,har för stora bröst,ler för mig själv på gatan,raggar,klär mig i kjol,har väninnor som gör exakt likadant.

Vill man ge det en hel blogg?
Måste vi börja kränka tillbaka?Måste vi öppet och högt snacka om deras kroppsdelar?
Måste vi bli tvungna att skriva av oss om alla dem som vi svär över och förbannar?

det skulle nog vara allt för skrämmande att se hur många inlägg det blir.

less är jag,trött blir jag.

Il est mort.

nej,jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback