XX Emporium (ladyfest)

jag var i Gent i helgen, det var ladyfest och skiiiiitbra! Jag fick än en gång dansa i mina rosa trosor. RC välkomnade folket med våra fina cheers, kostymer och dancemoves. Marijs med dragspel och mustach, Manu med blandat prickar och ränder, trummandes än på sin hjälm, än på sina stövlar, än på Marijs, än på golv och väggar. OCh så vi skandinaver i mest rosa och med ramsor för både händer och fötter och dansandes.
synd att Ragna inte var där, det hade varit perfekt med hennes egna lilla show.

Les Reines Prochaines uppträdde och de var SÅ JÄKLA BRA! har inte sett mkt som var bättre. nya grejen blir att gå på stan som de dansade i slutet. åååh jag blir alldeles glad när jag tänker på det. så jäkla fint! åååh, hon i silverkostym. och hon med håret. och hon med mössan. och tjockisen. och knarkisbruden. o j o j o j . . .

Och så var det Jess från Kanada som vässade pennor i fittan...
Manu som dansade poledance till ett band iförd hästmask.
Mer poledancing..
4 tjejer som sjöng med plast över ansiktet
Konstigt men kul och bra och inspirerande och peppande iaf!

Sen framåt 3 efter ihoppacknig, ombyte och en sista vända till köket var det dags att dra vidare till EFTERFESTEN på CHARLATAN. det BÄSTA JÄVLA PARTYT HÄR SEN NUIT BLANCHE! japp. bra musik, kul folk. Marijs och Manu är bäst! Cowboy-Älgen Elke också och Rwanda-tjejen. Manu dj'ade och det var bäst bäst bäst!

Nu är detdags att åka till Sverige, och det blir skönt men det känns ändå okej att åka tillbaka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback