Back on track?

Lördagkväll,ensam i Pumpan.Cola light och spenatlasagne(!)...en kväll med The Office-dvdn skulle jag tro.

Det har varit en hård vecka med konstiga tankar.Jag var så nära att tappa greppet,men jag gjorde mig varse om vad som höll på att hända och gjorde en lasagne.Den blev god.:)
...och hon är nog också räddad.
Jag trodde inte att jag skulle påverkas,trodde att det var over and out,men så kommer hon och ställer till det i min stackars hjärna.Jag ser mig själv i henne och det är så enkelt och fint.
Eller det är ju det det inte är...det är fruktansvärt på alla sätt.
En hemsk sjukdom.
...så jag åt en portion lasagne till för att väga upp de senaste dagarna.

Kvinnokollektivet återförenades,utan GasPoLisen,här i Pumpan.Det var underbart att se hur Mix växt av tiden i Frankrike.You go girl!
Lycklig och förvånad blev jag även när jag fick ett mail av Mar en kväll.
Det är en härlig känsla,att få veta att nån har tänkt på mig och undrat hur jag har det.

Anders och Måns har blivit mina husgudar,och antagligen även Angelicas,så vi har äntligen hittat ett forum för vart vi ska dumpa alla våra konstiga frågor och funderníngar!
Den här veckans samling:
-Kan man reklamera sitt kön?
-Varför fick kvinnor mens och inte män?
-Kan ett manligt könsorgan vara dåligt?
-Vem är det som skriver alla kommentarer till lagarna?
-Hur får man Måns frigida look?
-Om din katt får ungar med en annan katt,får man(kan man begära) delad vårdnad om kattungarna då?
-Kan en katt vara homosexuell?
-Är kikärtor ärtor?
-Varför kan man inte bli diskriminerad för att man är ful/för att någon upplever dig som ful och därför diskriminerar dig(som man då egentligen inte kan göra)?

...och så måste jag tillägga att jag har köpt urnsygga 70tals gardiner på 2nd Hand i orange-grön-brun-guldigt tyg med stora näckrosmönster!De matchar Pumpans tapeter perfekt!



101125-38



Kos Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback