En vecka med listor

Tio första:
Första bästa kompis: Anna som slog mig i huvudet
Första bil: Kommer nog aldrig skaffa mig en bil
Första husdjur: katten Findus
Första semester: vet bara att en kanot och skog måste ha varit inblandade!
Första jobb: Remförsäljare i Visby
Första köpta skiva: Carola
Första riktiga kärlek: Herr Huss
Första piercing: Öronen för 1½ år sen
Första konsert: Backstreet Boys i Globen


Nio sista:
Sista bilfärd: Till Lizet och Lina igår kväll
Sista filmen du såg: orkar inte se en hel film
Sista ringda telefonsamtal: Idag,tvingade Erika till kaffe på Vardagsrummet
Sista bubbelbadet: Bryssel...i juli :(
Sista spelade cd: Elin Sigvardsson "Smithereens"
Sista gången du grät: Tidigare i veckan
Sista måltiden: Potatis,kryddjärpar,brunsås(som jag gjort helt själv!) och lingon

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Jo fan
Blivit arresterad? Nej men det kommer nog,oroa er inte!
Blivit kär vid första ögonkastet? Knappast
Varit på tv? Mycket möjligt
Fått ditt hjärta krossat? Ja,av en slyna.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nja,just precis då kanske jag älskade den!Men sen gick det över...hmmn..
Haft ett one night stand? Fler än ett men färre än flest
Busringt till nån? Dags att föra in bus-sms tycker jag!

Sju saker du har på dig:
1. De svarta,håriga Toffelstövlarna från IlseMarie
2. Mammas gamla jättestora Hoodtröja
3. Lisens trosor
4. Min och Lisens gamla klänning som nu är ett långt linne
5. Mina helt egna träningsbyxor
6. Svart bh som hade gjort Ilse nöjd
7. Är det Lisens strumpor också?...faan

Sex saker du gjort idag:
1. Lagat mat
2. Pluggat RegeringsFormens 11 kap.
3. Duschat
4. Fikat och pluggat med Erika och Angelica
5. Väntat på bättre tider
6. Saknat er

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Nyckelbandet från Gotland
2. "No,I'm from Borås"(och jag vet att den är din Ilse,men jag älskar den)
3. Pumpan(All Inclusive)
4. Min röda jacka från Jeu de Balle (4 euro)
5. Mina små bord från mormor

Fyra länder du vill åka till:
1. Rumänien
2. Belgien
3. Kina
4. Gotland(det bästa landet av de alla)

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör.
1. Inte längre vara rädd för att misslyckas
2. Flytta till Gotland

En sak du ångrar:
1. Att jag sårade honom som jag älskade(och fortfarande älskar).Jag betedde mig som ett svin.
Tur att jag lärt mig av mina misstag,och nu ska jag titta på Sjunde himlen och lära mig något om moral!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback