jag hatar vägarbetarna. min enda sovmorgon den här veckan... MERDE!

jag hoppas att jag inte visade mitt könshår för Lidia igår. men jag kan ju vara glad att det inte var mina bröst som stack fram under troskanten iaf!

igår hade jag och Bella en hemmakväll. det var en jättebra kväll. jag läste högt ur The Vagina Monologues av Eve Ensler, en superbra bok som alla tjejer borde läsa när de är "små".
så fortsatte vi konversationen på temat Vaginor ett tag innan vi målade lite och försökte ratta in FM 87.7 för att lyssna på Sapho L'Dire men vår radio slutade vid 88 så...
sen kollade vi på Boys don't cry. eller en del av den. jag gillade den inte så jag orkade inte fortsätta kolla. första sex-scenen kunde jag bara fokusera på leverfläcken på Lana's bröst.

idag har jag varit på stan och när jag lämnade Bella var hon på g att börja stalka en skejtsnubbe som såg ut som svennen som satt bredvid mig en gång på flygbussen. jag hoppas det var han.

så mkt idéer helt plötsligt, bara sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback