med kärlek från Lisen

nu har regnet kommit till Bryssel efter en ganska fin vecka. idag kommer dreads-Victor hit och Bella väntar otåligt.
Min studio blir squattad av diverse folk. Bella (sen 4 veckor), Christian (lite nu och då), och Victor. Jag hoppas att Bella börjar sova hos Sharrah snart, det verkar ju vara på g.

är det meningen att vintern ska vara en enda lång svacka bara för att man ska uppskatta sommaren? I hope not. better shape up. men hur?

igår började jag måla på en av de stooora Delphine-affischerna och det kändes bra. och vi STÄDADE igår! det behövdes. det värsta är inte att bära upp och ner dammsugaren från källaren utan att den står i ett skåp som är placerat under trappan men i taket så att man måste sträcka sig för att få in och ut den. och jag är ju som bekant inte så stark i armarna...

vad ska jag göra över jul? Ella eller solen?

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag röstar på Ella!Har hört att hennes tapeter är så grälla att man klarar sig utan solen i över ett år!
Värt att testa kanske?Morgondagens charter:
Pumpan All Inclusive(kärlek,vegomat,sol och värme)

2006-11-13 @ 19:08:56
Postat av: frida

ja, eller sa kan man ju tanka att din stora delphine-affisch-teckning blev konturerna av en dod lisen/fultant med lovikavantar. ha!

2006-11-14 @ 09:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback