A new found lover

Shit!!
Jag har hittat lugnet i mig själv igen!Hur töntigt det än låter!
Jag är riktigt GLAD!!GLAD GLAD GLAD!!Jag gör helt rätt med mitt liv och jag trivs skiiiitbra!Jag tycker att det jag läser är jätteintressant även fast det är drygt och jobbigt och svårt...men känslan av att varje dag lära sig något nytt konkret som man vet att man kommer att ha nytta av och är intresserad av...det är grymt!
Jag älskar den där känslan av att känna sig upplyst.Att få ett Aha-känsla!

Dessutom trivs jag med folket...jättehärliga och intressanta människor,iaf de flesta jag umgås med.
På lördag ska jag och Josefine gå på seminarium i Rättvisehandel och om Mänskliga rättigheter i Kina.Ska bli intressant det med...och så ska jag ägna resten av min helg åt det bästa jag vet:Associationsrätt.verkligen förkovra mig i aktiebolagens bolagsstämmor och skillnaden medllan Handelsbolag,enkla bolag och eko. föreningar...
Okej,jag skulle hellre städa hela Pumpan bättre än vad Zora skulle ha gjort bara för att slippa skiten!Men vad gör man inte?Tänk om jag får för mig att köpa lite aktier nån dag..då kan det kanske vara bra att veta nåt om mina rättigheter...I guess.

Och jag tränar som en idiot igen och jag älskar det!Jag kan uppebarligen också laga god mat,njuter av hösten,kylan och att jag får använda alla mina söta höstkläder,dricker massor av gott thé och espresso...promenerar ute i friska luft(det ni alla brysselbor!!) och får gå runt hur mycket jag vill naken i Pumpan!
Och inte nog med det...får umgås med Ilse tusen ggr mer nu än på länge vilket är UNDERBART!!!
Inte ens tentan om 2 veckor kan få ner mig i skiten,jag pluggar ju varje dag så vad mer kan jag göra?Det får gå som det går!

...och en andningspaus på Gotland framåt vintern med Annica.

Lova att hålla de här orden emot mig när jag börjar gnälla!

Brysselresan var så att säga "förlösande"..och imorgon ska jag ta sovmorgon!

puss och kos
Ella

Kommentarer
Postat av: Angelique

Hola chica!
Bryssel var bra för dig ju, måste vart de härliga loppisfynden du gjorde (även om jag tjuvat dina vantar för 2euro...haha) don't worry, you'll have them by monday. at least!
Hur som helst så gillar jag inte dumpandet asså ;)
Blir glad av att läsa din blogg.
Bisou
/A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback