Ilse är på väg in i skiten

Det som hägrar nu är arbetslöshet. Fuck AMS! Söker jobb som en galen, drömde om att dom hade gjort fel på spårvägen så jag fick jobbet, men kruxet var att utbildningen plötsligt blivit en fucking KY, i HALLSBERG!!!!! SÅ jag kände att det kanske inte skulle funka trots allt... Söker jobb som en galen, utan några större förhoppningar för visso... Tänkte hoppa av plugget och måste alltså plugga in all företagsekonomi och marknadsföring i helgen, annars sitter jag verkligen i skiten. Och om jag gör det så sitter jag i skiten likförbannat. Hur fan ska man kunna bosätta sig någonstans om man redan måste sitta i skiten innan man kan få minsta lilla hjälp med vad man ska göra, om man vet att man kommer hamna där, jag menar; utan jobb kan man inte skaffa lägenhet och utan lägenhet kan man inte skaffa jobb. ondska föder ondska.

Ikväll åker jag till tysklnad vilket som. Underbart! Fast...jag har inga pengar...och på söndag har jag och grabben, eller mest grabben, planerat in att vi ska vara kärleksfulla, hela dagen. Det som oroar mig är att det kanske finns en vilja att besöka kvibergsmarknad, eller ikea... men det ska väl gå att hinna med det också.

*sucka*

Funderar på att gömma mig och inte komma fram tills världen har blivit lite enklare.

//Bitter Ilse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback