Jagad av Hitler

Jag drömde också inatt,men en ganska otrevlig dröm.Jag var terrorist i Andra Världskriget och Hitler och alla hans män jagade mig på en u-båt!
Vaknade halv tio och var inte det minsta utvilad som jag hade hoppats på.
Det är ganska jobbigt att bli jagad av Hitler och uppenbarligen ganska svårt att gömma sig på en u-båt.Men han fick fan inte tag på mig!

Men det här med min fascination av diktatorer har jag börjat uppleva som ganska påträngade.Men efter att ha tagit det med christian över msn så känner jag mig lugn igen.Han har alltid varit fasinerad och han har ju inte tagit nån skada av det.Så nu ska vi ta över världen efter den stundande Napoleonkvällen.

Hemma hos mor och far igen.Det slår mig hela tiden att jag inte bor här längre,och att jag tycker det är skönt.
Imorgon ska jag och MVH-per se på mörk,dyster,bitter och feministisk film...alltid lika kul att vara i stan igen!hehe

Nööööörd!Jag är en nöörd!Juridiknörd!Jag och lagboken är som en..den har gjort mig 5 kg tyngre,gett mig ticks i ögat,finnar..och faan,större bröst!Det är som att bli med barn att läsa juridik!

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Världens fyndigaste ANgelica

Ha ha ha. NÖÖÖÖRDELLA.
Det kan vara det bästa jag har kommmit på, näst efter paragrafluder. Vad tror du?

Postat av: Oskar

Tror fotbollsvm var en komplott, säkert därför du är intresserad av diktatorer/fascister bara gamla sådana länder i finalerna. Fotboll är skadligt!

Kram

2006-10-30 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback