väntar, längtar, hoppas, tror och vill.

Världen är vacker. Livet är underbart.
Men min måndag är åt helvete. Kan inte plugga. Har suttit i två timmar och läst samma sida om och om igen och vet fortfarande inte vad det står på den. Så jag gråter och gråter och undrar varför det inte går. Nu har Ella åkt iväg och trots att hon nyss kom har jag redan börjat sakna henne. Skulle vilja åka till pumpan och sitta där och bara vara, men sån lyx har man inte råd med...och charmen försvinnner ju lite med att ella inte är där. Men i helgen ska jag inta lägenheten på grankotten och vara riktigt snuskig där...*skratta elakt*
Hoppas att det är mina hormoner som spelar mig ett spratt idag. Har sökt jobb igöteborg också...får besked i nästa vecka om jag får komma på hälsokontroll och samtal med psykolog. :) Nästan som att mönstra ju!
Jag vill inte vara med. Inte idag. Jag hatar att vänta. imorrn måste jag se morgonnyheterna så att jag vaknar. Höll på att köra ihjäl mig imorse.
Överväger att gömma mig under täcket tills dom ringer. Nästa vecka har jag praktik i insjön.

telefonbomber och mördarsninglar.

Kommentarer
Postat av: ÄllaÄlskling

Honey!Nu är jag snart hemma i Pumpan igen!Vart är du och vad gör du ikväll?Åker du ifrån mig?Eller är du där?Kommer inte ihåg...
Har du snuskat dig i Pumpan hoppas jag att ni städat efter er..

Kos darling!

2006-10-15 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback