borta bra med hemma bäst

Jag var barnvakt i fredags och när jag skulle åka hem fick jag  tillbaka min gamla husnyckel!!! :D De sa att jag fick den ifall jag ville komma och titta på svensk tv eller om jag behövde någonstans att vara... så himla fint!

helgen i Tubize var underbar! medeltidsmusiken, kläderna, folket, marknaden, My. det gjorde mig lycklig!
och sen.  trött och blöt efter att ha gått i regnet hela dan... glädjen över att se min gata, mitt hus, mina fönster och få gå upp i min studio och duscha, laga mat och sova -hemma!
fint avslut på en fin helg.

men nu är jag lite irriterad på Silva för att hon inte har koll på mina jobbtider. Jag var tvungen att hämta Kalle tidigt idag. Jag hade sett fram emot att få gå och lägga mig när hon och värden hade gått efter att ha skrivit kontrakt men nej, då var det dags att börja jobba...
Nu är det klart iaf och studion ska bli ¨målad imorgon eller på onsdag. Skönt, då kan jag få upp alla grejer på väggarna och sen ska jag bara ha lite mer förvaringsgrejer så är allt klart!

Ixelles, ma belle


Kommentarer
Postat av: Ella

Honey!

Fredrik ringde mig i söndags.jag antar att de redan ringt dig och bett dig va barnvakt i veckan va?Sen fick jag ett mail av Sara...och håll i dig!!Hon avslutade mailet med KRAM!!!!!!!!!!!
Jävla patrask...

hur går det med hemskickandet med min chérie?

Puss ma belle

2006-09-05 @ 19:08:04
Postat av: Oskar

Hittade den här bloggen precis, kul att läsa! Klart som f*n att det heter ett tram! ;)

Kramar

2006-09-06 @ 09:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback