Det gör så ont!!

Min stackars kropp!!!Jag var på Core idag,när jag sa att kickboxingen var hård så var det iaf inget mot Corepasset idag!Herregud!Jag kunde knappt gå efteråt och jag skakar i armarna fortfarande.
Core går ut på att stärka bålen.Man jobbar bara med styrka,ryggen magen osv...låååånga repetioner och hela tiden ha koll på hållningen.Åh herregud!Det här jag ska fortsätta gå på...om några veckor kanske det går bättre :)

Ja...och så hittade jag inte till stället där kursen om volontärarbete för Kvinnohuset skulle hållas imorse!Fan!Jag virrade runt i en timme,frågade folk,ringde pappa och svor.
När klockan var halv elva(mötet började kl tio) så gav jag upp,ringde och väckte Angelica och gick och tröstshoppade en skjorta,en stickad tröja,en väska(stor nog för lagboken men inte i skinn) och strumpbyxor.
Angelica var söt nog att komma ner på stan och hålla mig sällskap och fick mig genast på bättre humör :)

Nu ska vi göra en rättsutredning i grupp.Vi tänker på skadeståndsrätt som möter arbetsrätt....

Eftermiddagen fortsatte på stan.Jag satte mig på mitt lilla favoritkondis och pluggade till oset av nybakade kakor.
Efter detta var det dags för Core,och nu har jag ont i mina lååår.

Inte nog med detta!Jag har blivit kvinna igen!Visserligen väldigt lite...men hellre det än en syndaflod.

...dessutom har jag hört att det vankas inflyttningsfest i min barack den 30e september....spännande spännande.

I lördags var jag och IlseMarie och röstade i Kumla till låten "Bra Vibrationer".Vi var ganska förvirrade,vi hade 5 minuter på oss från parkeringen till bibblan för att där rösta inom resterande minuter.Men vi sprang och sjöng med i låten...röstade och kunde pusta ut.Nu har även vi gjort vårt.

Jag har hittat indiepoppare på Pitchers här efter midnatt!Det verkar vara deras hang-out.Mycket bra,mycket bra!



Kääärlek
Ella

Kommentarer
Postat av: Prata med din fru

åh Ella, Ella. kom och peppa mig till att börja träna! Det räcker inte med att gå, gå, gå och dansa. Jag vill att min kropp ska göra ont också!
Fast jag har inte råd, men simma är billigt, det ska jag göra

2006-09-13 @ 13:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback