En tjejig kväll

Vin och prat om killar,mens,p-piller,sex,gynundersökningar och annat smått o gott.Så kan man sammanfatta gårdagens kväll med brudarna från skolan.
Det var en mysig kväll som avslutades på Attityd på Stortorget.

Annars har jag varit på sightseeing i Örebro.En uteliggare försökte ragga upp mig och kallade mig för "lilla tjejen",det var ingen vikingamarknad,men Stadsparken var mycket fin!Nu vet jag vad jag ska visa mamsen när hon kommer hit.
Jag måste säga att jag har bra smak när det gäller städer!Stockholm,Visby,Örebro och Bryssel.Underbara städer.
Västerås är ju ett undantag,men det var ju inte jag som valde att växa upp där.Om man inte hade rivit halva Västerås på 70-talet så hade det säkert också varit en fin stad idag.Men nu känns betongklumpar och 70-tals design fruktansvärt avtändande.

Idag ska jag skärpa mig och plugga.SJÄLVDICIPLIN!Det är vad den här utbildningen går ut på har jag förstått.

Annars i veckan;
Börja träna imorgon.
Första feministmötet med Bellagruppen
Volontärutbildning hos Kvinnohuset
Läsa en bok om Tolkning och Tillämpning
Seminarium och utfrågning om rättsfallet på tisdag
Hela två föreläsningar,köprätt och tolkning och tillämpning
IlseMarie och grabben till helgen hoppas jag.Vill gärna träffa systers kap.
Kanske försöka ragga hit Martina till helgen

Dags för Ylva,Tage och Porschen!

Bisous
Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback