Ingen slår min baby!

Lisen!Vad fan är det du säger?!Har du blivit nedslagen i Bascule?!Det har ju för fan inte ens jag lyckats med...höhö...näe men du,varför?
Har den hårda verkligheten till slut nått vårt kvarter?God damn!

Tur att jag kommer snart så jag kan kicka ass..:)

Idag är min flyttdag.Ganska nervöst.Tänk om tapeterna är lila,eller ännu värre gula!Och jag lovar och svär att det kommer finnas en sån där hemskt skinnfåtölj...

Jag har iaf flitigt kollat upp bra affärer i stan.En jättehärlig 2nd hand,en skitbra mataffär men massor av bönor och Röda Korset har ovanligt bra utbud på grejer måste jag säga.

Har börjat passa på Lina och Lizet.Världens snällaste barn kanske...

Imorgonkväll ska jag och Erika ut och ragga.
Nu verkar ju ni brudarna vara stabila,så jag kan ju inte vara sämre själv.Eller så är det så det ska vara,när jag är stabil är ni inte det..och när ni är stabila är jag det inte.
Vi får hoppas att det är "De högre makternas" sätt att säga till oss att vi ska undvika parmiddagar.

Nå ja, nu ska jag packa ihop bunkern och skriva på kontrakt till baracken.

Tjarå //Älla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback