Jag måste bara tillägga...

...jo det här om valresultatet.Det har visserligen gått en vecka sen Reinfeldt blev statsminister!MEN VA FAAAAN!!!!!

fan
fan
fan

Jag hade iaf en Fredrik Reinfeldtvecka förra veckan.Klädde mig lite mer up-tight och preppy.Allt för att få mig själv att acceptera maktskiftet.
Vet inte om min accpetans växte men det är kul med politikerveckor.Så nu har jag gått in i min Peter Erikssonvecka.Nu bär jag jeans och skjorta och källsorterar.
Om en vecka börjar Maud Olofssonveckan!Den ser jag mest fram emot!

Allt för att vidga mina vyer...eller ett sätt att sätta på sig sånt som är längst in i garderoben?

Men fan,nu vill ja se Reinfeldt prestera...och jag måste börja spara ut mina ögonbryn tills Leijonborgveckan!

/Ella in i politiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback