Kväll i Pumpan

Nu har jag fått relativt bra ordning,gjort linsgryta,gått igenom hela rättsfallet 3 ggr(tog 3 timmar!),konstaterat att spisen är paj,varit på pilates,lagat lax,lyssnat på P3 Svea precis hela dagen,druckit 1 liter rött thé,tänt små ljus,läst om äktenskaps- och samborätt...och homosexuellas rätt till varandras egendom och det ena med det tredje..ja men ni fattar.

Jag har även pratat med Emmi som kallade mig för en "frodig kvinna"...vet ännu inte hur jag ska hantera det,spridit ut mina sjalar över hela Pumpan,skypat med mamsen och lagt in massa bilder på datorn.





Så nu ska jag läsa om föräldrabalken och allt som hör därtill.




Det kommer bli en hård nästa vecka.Massor att göra.Men på fredag kommer Oskar och det ska otrooligt skönt!Jag tänkte tortera honom med en klassfest och loppmarknad.Han kommer bli så glad!Eller hur vännen?



Min granne har kommit hem hör jag.Mysigt.



Jag missar valet,så nån snäll människa kan väl skicka ett sms om vem som vinner!


//Elsy-baby

Kommentarer
Postat av: Oskar

Loppmarknad och klassfest låter helt i min smak! ;) Blir säkert bra. Du lagar ju mat och har fått det fint!

Kramar

2006-09-18 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback