Om ni såg mig nu

Jag har klippt naglarna och målat dem i nån mörkröd/svart färg.Love it!
Fick en dum idé att kamma håret idag!Ja,det är sant!Jag kommer faktiskt ihåg senaste gången det hände,det var i april och Lisen o Oskar sa att det blev fult och platt.
Men idag blev jag så inspirerad när Angelica klippte av sig håret och kände att nu är det fan dags för mig också.Jag har inte klippt mig sen i december insåg jag också.Så jag gick hem och tvättade håret och tog fram den lilla lilla kammen.Behöver jag ens säga att det tog 20 min och att mitt handfat blev fullt med blonda hårtestar?Inte nog med det,kammen gick sönder!
Insåg snabbt att detta var ett misstag(?) då jag helt plötsligt såg ut som en afghanhund!Mitt hår är jättelångt ju!Varför har ingen sagt det till mig?Men fan alltså,jag ser hellre ut som en avdankad hippie med knullrufs än som en afghanhund så jag måste klippa mig imorgon!
Jag ska be frisören göra något drastiskt och jag vet att jag kommer få skäll för mitt hår måste vara riktigt illa därhän.
Från lockigt till knullrufs till dreads med knullfrufs till bara knullrufs till platt fall som man kan dra fingrarna igenom.

Sen blev jag lite ledsen när jag hade fått ett jättesött mail från Marie-Therese och jag var tvungen att berätta att jag inte kommer tillbaka till Bxl på ett bra tag.

Associationsrätt är förfärligt.Jag håller på att läsa en bok som heter "Bolagens rättsliga ställning".Den är så där tråkig att man vill spy på den,ta självmord och våttorka golvet,allt för att slippa fortsätta läsningen!
Hoppas på att föreläsningen imorgon ska bringa klarhet i ämnet.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Man ska inte ändra på saker som funkar... ;)

Köp förresten inte arborioris, det var jättejobbigt att koka. Var tvungen att prova. Det ska nog vara arvorio, skulle laga en tsatzikirisotto men det tog så lång tid med arborioriset.

Kramar

2006-09-30 @ 08:11:54
Postat av: din fru som träffar alla dina män. (Wim och Fabio iaf... :p )

ELla jag fick precis en bild av dig med dreads och hål i näsan (på sidan, inte som jag). det var det finaste jag sett!

2006-10-03 @ 16:28:15
Postat av: la même que avant

jag fick en vision. jag har alltså (av förklarliga skäl..) inte sett en riktig bild på dig i dreads och piercing. (än iaf :D)

2006-10-04 @ 12:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback