Queer i bxl

Fina systrar, klockan ar 21 och jag sitter pa BXL som ar ett gay internetcafé och bar. Det ar svart men spannande att skriva med franskt tangentbord. Jag ar pigg efter att ha sovit hela dan. Var pa BitchyButch igar och hade skitkul! De har flyttat till Barrio vid pl de la chapelle, mkt battre!
Jag och Frida hade en fin dag pa stan forst. Jeu de Balle, fika, skriva listor och ata frites med Vincent o Vincent. Hervé ar i Rumanien!
Sen at vi middag med My hos mig och liftade till Louise dar vi traffade Evelina som ar ny au pair i Oskars familj och Ida, en dansk blondie som bara dricker rosa cocktaildrinkar och ser ut som en bingo rimér brud. Hon var hemsk och stackarn har ett skitkontrakt med sin familj men var tacksam for att fa jobba 55h per vecka och bo pa ett loft for 350 euro i manaden..
Anyways, vi hade forfest pa taket vid Louisehissen med Vincent och Christian. Sen spanska kvarterskrogen dar det var massa barn, det ar fan childabuse att ta med dom ut sa sent! Sen BitchyButch. Mkt kul och trevligt :)
Blev kompis med en kille som var dar i silverpyjamas, godzillatofflor och horn. Jag och Frida var ocksa galet snygga.
Jag o Frida liftade hem med nagra portugiser som sag direkt att vi gillar varandra ;)
De andra akte forsta trammet och sa var det efterfest hos mig. De gick vid sextiden och jag, Frida och My fick sova.

Jag har traffat min nyinflyttade granne, Lydia fran Luxemburg. Hon verkar trevlig.

Forra veckan var jag stressad och tyckte att jag hade massa saker att gora, nu ar det helt tomt i min kalender nastan... Men pa fredag spelar Chicks on Speed pa St-Géry festivalen!

Ni maste skicka saker jag kan satta upp pa mina vaggar!

Det ar en kvinna har som vill att jag ska ga till Le You ikvall och dansa; Pa den fragan kunde jag bara svara: Non!

Klockan ar halv tio, det ar dags att...?
ga hem, till bascule, till studion. Jag borjar ju jobba 15.15 imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Ella la Bella

Vad bra att du har så lite att göra i veckan baby!Då räknar jag med att du fixar fram en låda och skickar hem min grejer så jag får fin inflyttningspresent till helgen!

Pusspusspuss

2006-09-11 @ 15:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback