So Fly vs. Blue Belgian Beef

Jag o Frida gick från Bascule till Midi igår kväll. Frida hittade en 'So Fly' affisch i guldfärg och jag hittade en kossa-skylt, Blue Belgian Beef. jag fick massa grönsaker (och äckliga gamla bananer) av en snubbe som skulle stänga sin affär. "Om du vill ge mig pengar så visst, men det är okej annars också" Jag hittade en låda också så nu kan jag skicka hem Ellas kaffemaskin.
Frida som hypar min granne Delphine fick en Delphine t-shirt jag hittat i trappan och snart är det dags att flytta ut i hooden och ockupera hus i St-Gilles.
Bella flyttar hit i oktober, det är sant! Kan ni tänka er!?
Nästan hemma igår när vi sprang på Lidia och drack kaffe med henne och hennes tillgjort komplicerade kärleksliv - Toni Michelli och Homer. Som hon komplicerar saker... det är helt otroligt..

Idag fick jag sms av Vincenzo haha! ska ta med Lidia och Frida och träffa honom o hans gang ikväll på mappa. en italiensk soppa. ganska svårsmält.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag hoppas verkligen du blir glad, för det är inte jag! jag har blåmärken på höften av lådan och ont ont i axlar o nacke efter att ha släpat den
ner från studion (4 våningar, 50 trappsteg, smal spiraltrappa)rue st-georges, rue de praeter, ch de waterloo och genom basculegallerian!
men sen undrar jag då, hur får du hem den från posten? för jag antar att du måste hämta den där?
det kan nog bli knepigt. 17 kg väger den också. (chèrie var lite tyngre än vi trodde...)

IKVÄLL RINGER JAG!! kärlek baby

2006-09-22 @ 14:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback