Stånk

Jag känner verkligen hur ont jag kommer ha i hela kroppen imorgon.Hur alla muskler kommer skrika,jag kommer nog knappt kunna lyfta på armarna...
Mon Dieu!Jag har varit på Kickboxing idag!I 1 ½ timme med en riktig lirare till instruktör.Om man skulle slå upp lirare i en ordbok så skulle det garanterat vara en bild på honom!I slutet fick han oss att jucka till den där spanska låten som var inne för ett par år sedan...
Men det känns grymt att vara i gång igen!Jag blir så mycket gladare när jag får hoppa runt till eurodisco!Nästa vecka ska jag börja gymma med alla backslicks-spännisar!Det ska bli kul!

Annars då?Ella har sjukt mycket att göra.Vill gärna titta på Idol just nu,men tror ni att jag får igång boxen!?Så fan heller!!Det är bara för att Kim ska vara med ikväll!Ja,Lisen!Du läste rätt!KIM ÄR MED I IDOL IKVÄLL!!Hur kan vi missa det?

Besökte tandläkaren idag.Det var en mycket angenäm upplevelse.Allt var fint och bra!Jättekonstigt eftersom jag hade massor av början till hål innan jag åkte till Bryssel.Det måste ju betyda att kaffe-cola light-öl-rödvin och choklad-dieten är superb för tänderna!

Tolkning & Tillämpning,Avtalsrätt,Köprätt och Lagboksövningar.Det kommer att bli en fin helg.

Jag undrar ibland hur jag hamnade här i IlseMaries bunker med en lagbok och en vardag på universitet...torsdagskvällen på medeltidsveckan när jag fick beskedet kommer vi nog alla för alltid att minnas.Jag har nog aldrig varit närmare en hjärtattack.

Jag håller på att bygga ihop en Ikeasoffa!Det ni!Nu ska det bli karl av mig med!Fast jag vet ju att jag är mer karl än de flesta även fast jag inte är flata eller sågverksarbetare..eller gotlänning.tihi.

Snart ska vi till Kåren och leta missförstådda indiepoppare med snelugg åt mig!Lovely!

Kos med Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback