varmt pa kontinenten

bilder fran queerkvallen: killerlinzki pa bilddagboken.se 10 september.
jqg dromde att jag o Frida hanglade utanfor Bascule o att det kom en snyggturk och slog ner mig! varfor slog inte jag honom forst?

Frida hittade ett diskstall till mig i min trappuppgang och jag hittade ett skivstall pa gatan i mandags, det var bra! lyssnar pa Emiliana Torrini, Erykah Badu och Mc Hammer ;)

det ar typ 30 grader varmt... jag lar kalle allt jag kan om bus, han har aldrig busat forut o var radd for att brottas... stackars barn..

imorgon kommer nathalie pa middag! hon borjar plugga pa ULB pa mandag. det ar coolt, jag vill ocksa!

ikvall ar det soiree filles har men det ar inte sa mkt tjejer. dock en som flirtar jarnet med mig o my.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback