veckor till ända

jaha, så var det dags att avsluta min två och en halv veckor långa vistelse i göteborg. Praktiken har gått alldeles utmärkt. Har mest snackat skit och gått och stirrat på bräder en timma varje morgon. Mitt boende ihop med jonas har varit trivsamt. Fast det har fått mig att inse att jag har nog ett par sidor som skulle kunna vara lite påfrestande om man inte kan acceptera det och bara blunda. Som att jag älskar att matcha sängkläder (fast det gör väl alla innerst inne) Har försökt bråka lite, för sakens skull liksom, men det har inte gett några riktigt bra resultat. Konstaterat att det här med att jobba och vara trött på kvällarna inte är speciellt gynnande för kärlekslivet, men det är ju tur att man inte är ensam om att vara trött.
Börjar sakna andra människor. Börjar sakna vännerna. Men som sagt, nu är det dags att återvända till verkligheten. Klassresa till mönsterås imorrn och på fredag, sen, då, äntligen får jag träffa Älla Älskling och Johanna Darling, och Lizet, om hon är hemma...har köpt super fin present till den lilla tösen!

Är både glad och ledsen över att åka hem nu. Kommer ju sakna, såklart. Men det ska bli skönt att få lite bra saker gjorda. Och snart är det jul! Fan vet vad som händer sen.

hoppfull IlseMarie

Kommentarer
Postat av: Älla Älskling

Tur att jag och de andra systrarna är så bra på att blunda för och acceptera dina lite mer "irriterande" sidor.

JAG LÄNGTAR EFTER DIG!(och alla dina irriterande sidor som jag oftast bara förbiser!)

2006-09-28 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback