Vous restez là ou quoi...?

Idag har jag SATT UPP MIN NAMNSKYLT! En på brevlådan och en vid ringklockan! Ååååh vad bra det känns! Sen har jag varit på posten... Je voudrais envoyer un colis... :)  men de hade bara små paket så jag får ta mig ut till Fort Jaco för att köpa kartong. JAG HAR RÖSTAT! Det var roligt. Christian och My var mina vittnen... Första gången i mitt liv som jag röstade var alltså på Old oak vid Schuman till tonerna av Tainted love. Det var underbart att träffa Christian igen! Lika full som alltid och lika rolig som alltid.  På väg till Wild Geese (på väg hem för mig och My...) så hittade jag en sjal och en hylla som My fick. Christian hittade en ridhjälm. Lovely.

Jaha, igår ringde Magali och undrade hur det går med RC... eeh, va? Jag har inte tänkt så mkt på någonting alls den här veckan men nu ska jag fixa grejen.
Jag var och köpte sojakött och lakrits i hälsokostaffären på ch. de Waterloo i förrgår, mkt trevligt.
Har spelat fotboll med Frida i La Cambe och träffat en snubbe som säger att gaykillar har en egen accent i franskan och att flator har kort hår och små hundar för hur ska dom annars hitta varandra?!

Studion är färdigmålad och jag kan börja sätta upp saker på väggarna, men har nästan inga saker att sätta upp. Skicka saker till mig!

Jag fick ett recept av Christian.
Middag för två från Norge
smör
potatis
salt


det var ju fint. sen åkte jag hem och bakade bröd i stekpanna. nu ska jag skicka massa mail och göra hummous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback