Build Me Up Buttercup

Jag samlar kraft och försöker få ut rödvinet ur kroppen genom att avgifta mig med kaffe.
why do you build me up, buttercup baby...i need you, more than anyone darling!...so build me up buttercup,
darling don't break my heart!
Jag har blivit besatt av låten och lyssnar på den konstant.

Idag idag idag.What to do?Det är solsken och varmt.Mitt huvud värker lite efter den stora mängden vin jag intog igår.
Näe det blir väl till att promenera,läsa klart rättsfallen,fundera över min ångestingivande ekonomi och ringa ilse och mamma.(träffa fia eller/och tant a?)
Imorgon kommer tentareslutatet.Det känns sådär,eller snarare så är jag riktigt nervös.Men om jag klarar den är det bara en enda salstenta kvar i år!Sista kursen blir det hemtenta i.

I torsdags var jag på konferens på lyxhotell i Uddevalla.Jag åt så jag höll på att spricka...det var fint det.Man fick banne mig ta hur mycket mat,läsk,dricka,efterrätter,lösgodis(!!!) och glasspinnar(!!!!) man ville.Kan ju säga att min mage var lite konstig dagen efter mitt hetsätande.
Men konferensen om romers situation i sverige var till största delen väldigt intressant.Jag fattar faktiskt lite bättre alla intressekonflikter och olika viljor som spretar.Men vilkes helsikes jobb det krävs för att deras situatiion ska bli bättre.jaja..jag o hanna bondade i bilen på väg hem iaf så nu känns praktiken på alla sätt som en 10poängare!
När jag kom hem somnade jag kl 21 och vaknade 12 timmar senare,lite smått vilsekommen.

Åh,och jag har jobbat.I fredags gjorde vi kullerbyttor och Lina målade mina tår i rött och persikofärgat nagellack.Himla fint det.Lyckades till slut få bort nagellacken från tårna så nu har jag bara på tånaglarna.:)
Ilse,du har fel om att lina målar finare än vad jag gör.bullshit!

Snart är det sommar igen på riktigt,ett till år har snart gått.I sommar blir det semester på ullared!

fan brudar jag känner mig malplacerad ibland.men idag är en bra dag,det känner jag på mig,om jag bara kunde få det helvetes jävla skittentaresultatet nån gång innan jorden går under!!!!!

so build me up buttercup!
(lisen jag saknar dig på morgonen nu mera(älskar dig))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du , det e RTP with crew. Kom på nu att det bara var Lisen jag berättade det för förut; läget var då att Tobbepolarn INTE skulle komma för han hade inte tid, eller inte råd eller vad det nu va... MEN nu har han ändrat sig o kommer iaf. Och det blir vi ju glada för, men vi blir ännu mer glada av att veta att (konstpaus) Roland kommer!!! Så tillsammans med Grimmarna blir våran vecka perfekt o minst lika underbar som förra. Lovely!

2007-04-17 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback