Chokladtårta!

Hej!
Idag e jag faktiskt väldigt glad. Har haft en helt underbar dag måste jag säga. Sovmorgon, åt frukost, gick med barnen o mormor till parken, lunchade med dem + Lina på stan, gick i affärer, promenerade hem, pratade med RTP och hade påskmys med familjen på eftermiddagen. Det innefattade påskägg, presenter till barnen, kaffe o chokladtårta! Efteråt sattes fotbollsmålet upp o invigdes med en match. Det har varit strålande väder hela dagen. Käkade mat på kvällen o sen var jag ute o sprang! i 50 min! hurra, e grymt stolt över mig själv!

Ja, o nu sitter  jag här, nyduschad o fin o nöjd med livet.

Fan vilka humörsvängnignar jag har.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mix vännen.
Vad har du för mejl du använder?Vill planera upp sommarn lite.:)

hoppas du får en fin påsk!
kärlek ella

2007-04-06 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback