Inga svallvågor direkt

Sakta men säkert går veckorna i väntan på att alla papper ska bli klara så jag får börja arbeta.
Det har varit påsk, trevligt, men det kändes aningen hysteriskt. Semester i Danmark med familjen Sparv.
Senaste helgen bryggdes det öl i hela lägenheten, tråkigt nog verkar inte jäsningsprocessen ta fart, så arbetet kan ha varit förgäves...  Men jag fick komma ut och grilla också, åh! Vad gott! Hittat en ny mysig plats i storstadsdjungeln. Upplevelsen var inte helt igenom perfekt, då vi fick sällskap av några märkliga människor som tyckte om att dricka varandras urin. Men om man bortser från det så var det väldigt fint.
Idag ska jag dricka kaffe med en av min blivande jobbarkompisar! Äntligen får jag umgås med någon och bara snacka skit en stund!
Så kan jag glädja Ella med att hon antagligen också får dricka kaffe med mig snart, eftersom jag har skaffat en bil! Blev jobbigt att fixa jobbet annars, så snart kommer jag till Örebro för att hämta skönheten.
I övrigt händer det inte så mycket. Tar mina promenader, äter min rågröt, sover ordentligt, så länge jag har chansen.

Solen skiner, nu går vi ut tycker jag!

Vilsen Ilse börjar komma till rätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback