Lisen på semester!

ute på landet hemma hos Mix, hur skönt som helst förutom att jag igår kväll trodde att:
1. jag skulle dö i en gasexplosion
2. jag skulle dö av avgasförgiftning
3. jag skulle bli mördad av scream-snubben

men inget av det hände så när Mix imorse påpekade att det skulle kunna komma en yxmördare var jag helt lugn.

det var alltså en gasläcka i huset. så VILKEN TUR att GASPOLISEN var där!
eller mest tur att det var nån här överhuvudtaget...

vi åt frukost ute i trädgården i solen och det var så underbart med en landskapsvy istället för det gamla vanliga tegelhuset på andra sidan gatan som jag iof aldrig ser eftersom gardinerna nästan alltid är fördragna hos mig.

nu funkar värmen efter några veckors kyla i studion, hurrayhurrayhurray. i belgien går inget snabbare än en snigel om det inte sitter i en bil.

jag och Frida hade en jobbig goodbye-session på midi i måndags men snart kommer hon och hälsar på!
det fanns inte riktigt i mitt huvud att hon verkligen skulle åka hem... men det gjorde hon och där stod jag på perrongen med hennes kvarlämnade saker i handen och pappa och Birgitta väntades på café i en annan del av stationen. det har varit konstigt att sova
1. ensam
2. på soffan (ensam)

jag har en massa grejer att bocka av på check-listan efter veckorna med Frida men det tänker jag inte skriva om här...

jag och Mix har lite grejer till veckan som kommer få er att bli så glada, så glada! men det är en hemlis, hihi!

nu har jag ansäkt till högskolan; International Relations. både på engelska och på svenska, skillnad?

Mix berättar: uppdatering från Gävle Kickers - Tobbepolarn kommer till veckan!

helgens projekt heter:
1. dressed for success
2. Mix får till det igen
3. SEMESTER!
4. Vårkänslor
5. Fashionistas (alla gays på BB = se men inte röra, taskigt läge tycker mix)

vi har inte kommit på nåt tema till BitchyButch än men det kommer!
kanske Flash trash ab fab as usual

Kolla kolla! Här bredvid sitter Mix och bresar i kort klänning, fan vad glad jag blir

Kommentarer
Postat av: Sektledaren

Lisen,jag vet att du vill ha brev.Men du vet hur inkompetent jag är på att skriva brev.Jag skrev dock ett vykort åt dig under påsk.Men då till det som är ännu värre;min totala oförmåga till att köpa frimärken.
But but,jag ska jobba på det.

Gävle Kickers,Mix?Är det typ RTP-ligan?och klart tobbepolarn kommer,han är ju som oss,självskriven på varenda VIPlista.

Ni är så söta.Och idag har tant ella varit uppe sen kl 6 och lärt mig om romers situtaion i sverige.illa är det.

Natti

2007-04-12 @ 20:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback