Lisens fortsättning på helgen

jaha, så hade vi gått på stan och sen var det dags att äta nåt så jag gick till Homer och köpte en falafelrulle. Jag går ut och hör det bekanta "LOOOOOUIIIIISE, LOOOOUIIISE!!!" ja det var Lidia som stod utanför internetslemmets shop ochskulle tillbaka in för hon hade fått gratisminuter av slemmet (som 2 dar senare erbjöd mig en åktur till Sverige i hans bil och en discokväll på AV. Louise på lördag). Hon har skaffat sig en Älskare! (som tror att jag kommer att bli straight när jag ser hans vackra ansikte... as always).
enough om Lidia.. sen ringde My och jag sa till henne att haka på till Gent och queerkalas i squatten och det gjorde hon, så jag mötte henne och Maraj på stationen och så råkade vi ta det långsamma tåget och kom fram när alla bussar slutat gå så vi liftade till squatten.

Queerkalas i Gent:
 ALLA var där som jag inte sett sen i december (med undantag för Isabelle)
Älgen var där (men det var lite konstig stämning, så jag pratade inte så mkt med henne), Tijs var där (mkt kul! han är så bra!), Ted Gärdestad var där (tro det eller ej, återuppstånden från de döda. det var iaf på pricken likt!) mest satt jag och pratade med en finne, en ryss, en belgare, en tyska och en engelska. Sen gick vi till Kim och Katri och sov i deras hus (gammalt, halvskabbigt hus i de gamla arbetarklasskvarteren som ligger på en jättecharmig gata och på morgonen var jag säker på att jag var någonstans i närheten av medelhavet..)


sen var vi runt lite i stan innan vi åkte hem. sen kom Mix till mig och vi drog till Maraj och förfestade inför
BITCHY BUTCH:
kul förfest. temat var TOUCH ME! och jag och bella hade handskar (plasthandskar, typ doktor/tandläkare) och kavaj.
det var helt otroligt roligt att dansa med plasthandskar. svettigt och äckligt blev det om händerna men kul var det! jag och Bella gjorde Touch me-dansen och sen fick vi va med på photosession. Delphine skulle ta kort för att göra flyers till hennes modeshow för underkläder som hon ska ha på nästa Bitchy Butch. det va skoj. är lite besviken över att hon valde att använda en av bilderna där Maraj skymmer mig men oh well, det var en kul grej iaf och jag fick sitta nedanför en tjej i trosor och högklackat och jag e nöjd... ;)

puh, sen var det söndag och då sov jag HELA dan

sen var det måndag och då var jag i parken med Blomman efter att vi lunchat med Ina med familj.

nu är det bestämt; jag ska tågluffa i höst. inget Malmö, trots att jag fick en liten Sverige-attack igår på gaycafét och kom på att Sverige är ganska schysst. och inget Gent och inget Bryssel. kanske.

jag och Bella ska ockupera ett hus på samma gata som Kim o Katri bor på. det finns ett tomt hus där som vi tänkte kunde vara användbart så stackars K&K slipper ha oss där varje helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback