springtime in Brussels!

jahapp, varen är här och varkänslorna ocksa... ;)
är ledig och ligger i parken sa mkt jag kan med Frida eller andra.

var ute pa Dirty Dancing i lördags och pa gayklubb pa You i söndags efter att ha varit pa förfest med Frida, hennes jobbarkompis, hennes chef och hans pojkvän.
Jag och Bella var skitsnygga och jätteflashiga i lördags, jag hade mina partytights, stövlar, svart klänning med rött bälte under brösten och rött läppstift. Bella matchade mig fint i sin svarta kl¨nning, röda klackskor med vita prickar och likadan sjal! hur fint som helst!
pa fredag är det "KÖTTBULLAR!" pa Dansez-vous français, skandinaviskt tema, det ska bli skitkul! svennemusik till max!

nu ska jag köpa chips och ga hem och städa ur Bellas lador sa att vi kan flytta alla Fridas grejer fran golvet och lägga in dom i ladorna istället... det är dags nu efter 2 och en halv vecka.

kärlek fran en solbränd Lisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback