Ett riktigt härligt dygn

Det är bra dagar och nätter just nu.

Idag känns allting lätt och rätt.Om jag någonsin har tvivlat så är jag iallafall nu övertygad om att jag har hittat världens bästa kille.Det var så längesen jag träffade någon med samma bra inverkan på mig.Han gör mig glad,lugn,pigg,lycklig,bättre..och förvånad.Jag måste nästan stanna upp och fundera på vad jag har gjort för att förtjäna en grabb som han.Igår fick jag dessutom en riktigt fin överaskning...

Efter en riktigt bra morgon kom jag in till jobbet 10:30 och fortsatte att skriva på rapporten.Det går faktiskt mycket bättre nu och jag börjar se ett slut på det.Jag presenterade mitt arbete på styrelsemötet igår och enligt hanna blev de riktigt impade,vilket var kul att höra,såklart!
Sen satt vi hela eftermiddagen idag(nästan) och pratade om min framtid inom organisationen.Det var så härligt att få massa cred för jobbet jag har utfört under sommarn.Hon tycker att jag passar perfekt inom såna här verksamheter och ville att jag skulle stanna kvar och ta över hennes tjänst,om det inte var för att jag har 4 års utbildning kvar.Men hur det än blir med alternativ anställnng där så kändes det så jäkla bra att höra från någon som jobbar med det jag vill jobba med att jag är som gjord för det!Att de hellre skulle anställa mig än en färdig jurist.Det är fan inte illa.

Sen får vi ju se hur starkt ogillad jag blir bland Örebro läns rektorer när min rapport blir klar och publicerad,debattartikel skriven och artikel i NA.Haha,jag bävar nästan.Men va fan,det är ju inte mitt fel att deras planer inte håller måttet.Nu blir de ju iaf varse om saken och kan förbättra det.

Jag längtar till vardag och gängets återkomst till Örebro...och en fin fylla i helgen.

Ilse,när får jag komma?
Lisen,du gör mig stolt!
Mikaela,jag saknar dig som en gnu!

Kommentarer
Postat av: lisen

du förtjänar hela himlen.
älskar dig

2007-08-22 @ 15:15:22
Postat av: miri

ÅH! Fantastiskt! Kom nu på en gång! Vill ha dig här hos mig på riktigt inatt!

2007-08-22 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback