Godmorgon mina hjärtan!

Vilken förfärlig första morgon i civilisationen.Jag är sjuk(symptom;jätteuppsvullen i halsen och svettas som inne på Clem),det fanns inget att äta hemma förutom gröt som jag inte kunde få i mig pga halsen...fick inte ens i mig kaffe.Sen när jag skulle susa ner för backen kom regnet.Kul,jävligt kul!
Men jag kom till jobbet iallafall.Tur att jag är själv hela veckan så att ingen behöver se att jag inte gör någonting.Jag har ingen aning om hur jag ska börja med den här rapporten...men det är ju snart lunch ändå.hehe.

Veckan var ju fantastisk!Den bästa på flera år.Jag saknar er brudar+sparv!
Vi söp inte som svin i år men hade jäkligt kul ändå med fler aktiviteter på dan.Men hur kan veckan redan vara slut?!Nu börjar nedräkningen till nästa på Kvinnokollektivet + ska vara bättre(vi ska lära oss nåt!) och snyggare än någonsin!

Gårdagens hemresa var speciell.Jag skulle ha missat båten om det inte var för Mix.Jag stängde av alarmet i sömnen,men mikaela hade vaknat och fick liv i mig till slut.Båtresan var okej,förutom alla skrikande kids!Det är bara jag som är så korkad att ta morgonfärjan med alla barnfamiljer...I Stockholm hittade några amerikaner mig som skulle åka samma sträcka till Örebro som jag.Så vi slog följe på det mest fullproppade tåget genom tiderna.Efter mycket om och men kom jag hem till Pumpan.Duschade,åt,packade upp och ringde Micke.
Somnade 19:30.

Nu börjar jag få dåligt samvete för det här med rapporten,dags att dra igång!

Kärlek till familjen Grimm,bågskyttarna,Duon och inte minst till mina systrar i verkligheten + Sparven!
//Ella elle l'a

Kommentarer
Postat av: Halva duon

Det finns få saker i vår omgivning som är så självklara och som framstår så tydligt, som att det var ni som förvandlade en vecka till ett tjutande segertåg istället för en tvåmanna sorgeprocession.
/Rödluvan

2007-08-13 @ 14:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback