Håll käften och var söt!

Mitt kaffe smackar päck..eller häck.Illa hursomhelst.Det kan bero på att mjölken har gått ut.Blä.

Jaha,nu har jag pratat med Ilseälsklingen igen för första gången på ganska länge va?Det kändes skönt.Efter Gotland var man ju tvungen att slänga sig in i verkligheten med huvudet först.(Följer ni hjälm-debatten?)

Hursomhaver så sitter jag här och funderar på vad det är man gör på söndagar...ska se om jag inte kan få in det i mitt pressade schema idag.hihi.
Mitt pressade schema idag består av Svampen med Micke,hantverksmässa och trädgårdsdag i Stadsparken med Micke,Anders på fika och SOPRANOS ikväll!!

Om ni undrar över mitt mentala tillstånd då jag ska på hantverksmässa idag så kan jag bara försvara mig med att alla aktiviteter är bra aktiviteter och att det inte alls är nåt fel på min kreativitet,bara min ekonomi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback