Hösten är här

Kände ni hur kallt det blev?Det är så att man vill sätta på sig mössa och vantar igen.Jag längtar efter min basker och min röda jacka från loppis i bryssel.Hösten är så skön, luften blir så frisk och alla kommer tillbaka igen.Plugget börjar på måndag,Public law and Human rights,kul som fan ska det bli.Det är ju mitt område.

Idag var det avskedslunch på jobbet,jag fick massa Tack och ett presentkort på akademibokhandeln.Det känns jättetråkigt att det är sista jobbdagen imorrn med Hanna.Vi har haft det så kul ihop,kanske lite för kul med två timmars luncher,men ändå!Bättre handledare får man leta efter.

MIn sista dag(med Hanna) ska jag ägna åt att skriva en debattartikel till Nerikes allehanda.Det kan bli väldigt intressant för jag har ingen aning om hur man "gör".Måste kanske först tänka ut mitt syfte och budskap med den...

Bröllop i helgen,träffa släkten,utbytesstudenter och till sist Sopranos igen..haha.Det är lönen för en hård men kul vecka.

Vad gör ni egentligen,allihopa?!Hur går det med vardagen?Brudar,Grimms,bågskyttar,duon..vänner?!

Kos och klem
Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback