Lisen dans la merde?

ojojoj vad fort tiden gar och vad mkt det är som händer. precis som vanligt.

det jag trodde var mitt bästa och mest stabila förhallande, dvs med soizic... pff.. eh. jag vet inte riktigt vad som händer men hon tyckte visst inte att vi hade ett sa bra förhallande som jag tyckte. hon ville ha mer. men varför sa hon inte det innan?

a andra sidan sa hon att: I let you set the rules and I would let you set the rules again.. men vada, det fanns inga regle, vi hade inte bestämt nat, det var ju det som var sa skönt. tyckte jag iaf. men om hon inte höll med kunde hon ju ha sagt nat. och när vi pratade om det sa hon ju att hon inte ville ha ett förhallande sa hon borde ju ha varit nöjd.

iallafall ska jag vet att hon brydde sig och hon bryr sig fortfarande.

hm.. stor förvirring..

och varför skriver jag som vanligt bara om mina relationer? jag jobbar skitmycket, har tjänat skitmkt pengar eller ja ett par tusen kr iaf, men det är bra pa 4 dagar!
Maraj är här, det är kul, jag och frida var pa gratiskonsert i parken häromkvällen, det var bra. och det är kul att bo med delphine, hihi: nu ska jag prova trosorna inför morgondagen, IIIIH!

MIIIIIX: jag har ett rum at dig i waterloo, GRATIS! hos familjen till en bekant till mig. come down now baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback