Lisen lämnar landet. igen.

Hej kära vänner.
Har haft trevliga dagar i västerås men jag blir så otroligt rastlös, måste göra något hela tiden. Imorgon åker jag buss Eskilstuna-Malmö. Träffar Maia!! Tar buss till Helsingborg på onsdag och träffar mannen som ska köra ner mig till Bryssel. Får sova i bilen en natt i tyskland för de hade inte plats i lägenheten men det gör ju inget. Sen får jag bo hos Delphine och får jag som jag vill så träffar jag My och Frida på fredag. Vill helst träffa alla så fort som möjligt, Kristen, Michael, Morgane och alla runtomkring...

ni får titta på bilder vad jag haft för mig på min bilddagbok som jag glömt att jag har...
lostlady.bilddagboken.se

tycker det är lite lite action på bloggen nu, skriv mera!

pusspuss älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback