Lisen på äventyr. nu har det börjat, vilket kick-off!

vilken början på höstens äventyr! jag har alltså åkt buss från eskilstuna till malmö via götebrog där jag träffade christian! mkt trevligt och so far är allt lugnt, helt okej att åka buss en dag faktiskt. (ella, vi klarade ju sverige-montenegro-sverige i buss så det här var ju inga problem) Iaf. nu börjar det äventyrliga... : Jag kommer till Malmö, träffar en kille från Kamerun och vi pratar franska och hänger ett tag, bra kille! Sen får jag inte tag på Maia som jag tänkt sova hos. Ajdå tänker jag. Det var ju inte så kallt ute men ändå skönare med säng med tanke på den långa bussresan innan plus att jag hade två resdagar kvar innan jag kommer till bryssel... Jag pratar med Bella och får numret till en Morgan som hon känner men inte jag. Ringer honom och visst fick jag sova där. schyssta bananer tänkte jag. Väldigt speciell men mysig och bra kille. Vegankock och straight edge. finfint. Fick värsta fancy middagen, yummy! Så visar det sig att han tatuerar också....
Och så frågar han om jag inte vill göra nåt. Uh oh!
Tror ni jag kunde säga nej eller?
Nej just det... Klockan är 03.00 och vi ritar upp en liten grej och kör! och sen svimmade jag... För andra gången i mitt liv. Hehe.. Trodde jag sov och fattade inte alls var jag var när jag vaknade. Var lite skraj tills jag såg mina fötter med bellas röda strumpor på. Då blev jag lugn av nån konstig anledning. Tror det kan ha att göra med att jag gjorde tatueringen på ett ställe där han inte var riktigt säker på att han skulle missa blodådrorna. Och vi skämtade om det innan men lite rädd var jag att jag skulle bli invalid. Iaf så gjorde vi klart den sen men jag satt inte på stolen som tidigare utan låg på golvet. Det var ganska spännande. och jag är nöjd med nykomlingen. Bild kommer asap :) Han var också nöjd med att jag svimmade för det hade ingen av hans tidigare 9 tatueringsobjekt gjort.. Slutet gott, allting gott. Livet borde vara (är) en saga

Fin början på mina höstäventyr, det här kommer bli hur bra som helst!


Kommentarer
Postat av: Ella la bella

Men damn!Vilken start!Blev den lika snygg som din gnuggis??

2007-08-22 @ 20:50:19
Postat av: lisen i bxl!

finare! :D

2007-08-23 @ 17:40:05
Postat av: ella mitt i skiten

Men gud,är du redan framme!?Kändes som du lämnade oss alldeles nyss...haha jag är så vimsig.
puss mitt hjärta

2007-08-23 @ 21:26:39
Postat av: Not so anonymous

"Livet borde vara (är) en saga"
Life should be a dream? or should life be a dream ?Questions.Dreams belonge to life, my answer! 'La vita è bella' when you live cherishing(a)dream(s).
Life and dreams are pages from the same book. Reading
it out is LIVING, glancing it through is DREAMING.The metaphor is by a 19th century fool named Schopenauer.
My hope that in 21st century me and you are not the only "fools".
Un abbraccio

2007-08-24 @ 14:16:59
Postat av: Mix

Skål?

2007-08-24 @ 15:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback